Min Familj

Min flock:

3 april 2014

Rethosta.

                                                                      Har fått en konstig rethosta,
                                                                      kliar i halsen som bara den!
                                                                      Finns inte tid för att bli förkyld igen.

                                                                    Undrar om det finns lila medicin??
                                                                  Idag har jag varit utan smärtstillande medicin
                                                                  i två veckor, det har gått bra.
                                                                  Med det menar jag recept belagda tabletter.


                                                                         Minstingarna är trötta.

                                                                     Dagens teckenspråk.


                                       Sprethänder, framåtriktade och nedåtvända, 
förs från varandra samtidigt som de vrids uppåt och förändras till knutna händer //
Tupphänder, den vänstra är framåtriktad och uppåtvänd 
och den högra är framåtriktad och nedåtvänd, 
förs fram och tillbaka växelvis under varandra

                                                                             Magda!
                                                     Vad det här betyder vågar jag inte skriva här,
                                                                       du får fråga mig!



                                                               
                                                           


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar